2000

fly on the wings of love.. Olsen Brothers

bara för att jag var 10 år då och fick barndomskänslor idag.

men först nu förstår jag va de menar. fly on the wings of love..

första glömde jag hur man flög och när jag inte använde mina vingar.. då försvann dem.
någon hittade dem, ganska fort därefter, men trampade på dem efter ett tag. 
då hade vingarna både tappat flygförmågan och var söndertrampade.
jag fick plåstra ihop dem, så jag iaf kunde ha dem med mig.
vissa fjädrar kommer aldrig växa ut igen, det är spår och minnen.
men jag kommer kuna flyga igen, jag ska bara träna lite på lyftet.
jag har börjat, efter 19 timmar så kan det kanske gå vägen<3

image17

Kommentarer
Postat av: Robert

Sött! Håller verkligen tummarna på att du kmr kunna flyga igen. Jag ska hjälpa dig :) Skulle med vilja kunna flyga.

2007-12-28 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0