2007

kort sammanfattning av året som gick:)

Januari: hanna blev 18:)

Februari:
jag lärde mig åka skidor:D

Mars:
pappa fyllde 50 och vi var i Danmark (där min nya kamera gick sönder för att jag och julia höll på att blåsa bort)

April: jag blev 17 år och förlorad;) Gospelkonsert med kören

Maj: en stor föränding i mitt liv, (en gång i månade blev allt mycket lättare), Goliat blev myndig och konfirmanderna konfimerade sig

Juni: vi släppte hästarna på bete och sommaren var här:D , Hanna tog studenten, jag började sommarjobba på SPM

Juli: Rhodos en vecka, sen jobba vidare hos pappa på SPM, Julia blev tonåring.

Agusti: ÖLAND, kärleken tog slut, jag började i S2G och skolan drog i gång

September: jag fick reda på min Kina resa, nya skolan invigdes

Oktober: Kina, höstlov, strängnäs marknad, mamma och pappa seglade i Krotien

November: allt var grått och trist, Hilma blev 8 år, jag hade namnsdag och gick handledarutbildningen på trafikskolan

December: adventskonsert i kyrkan, Lucia + konserten med Pontare, Jullov, jul

... och kanske kommer december månad 2007 få mitt liv i andra banor. men hur som helst lyfte det mig verkligen. jag känner igen mig igen:)

Kommentarer
Postat av: Roebrt

vilket härligt år :) fast både upp och ner gångar =/ menmen ser iaf ut som det har varit härligt :)

2007-12-31 @ 20:12:13
Postat av: Anonym

och jag fick vara med.. söt:)

2008-01-28 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0