2008, börjar på öland

öland om två dagar, jag håller på och packar:)
kom på att det jag tar med mig kan jag ha kvar där:) är ju vårat ställe nu, så jag ska lägga ner lite papper, pennor någon bok kanske, lite grejer så jag kan få lite fint på mitt rum<3

sen ska jag til goliat, men mamma får hämta mig, för jag är halta Lotta idag:/ men jag klarar inte av att sitta still:(


 jag tror på kärleken, det har jag gjort hela tiden, egentligen.
nu känns allt så spännande.. för hur är allt möjligt?
det spelar inte mig någon roll, så länge jag har dig som jag har dig nu. jag blir glad av dig
(trots att du skrämde livet ur mig i natt)
 
GRATTIS I FÖRSKOTT:)
(skott bara för att man skjuter fyverkerier på din födelsedag (och för att det är en dag för tidigt))


du är 50 mil söder om mig:/ det känns lite lustigt. samtidigt som det känns så hilma bra att just du dök upp!






Kommentarer
Postat av: Robert

Hur är det med dig idag? det låter inte så bra =/
visst är det spännande för ingen vet ju hur det kmr att bli i framtiden, kom ihåg ingeting är omöjligt ;) Inte meningen att skrämma dig, var ju bara tvungen att säga att jag inte kunde somna pga den sidan du hade gett mig. Den var rätt spännande men den vad läskig för det mesta som stod där om mig och om oss stämmde det gör mig lite fundersam hur det kan vara möjligt att det kan stämma allt dom skriver.
haha du är go du :D jag tackar så hjärligt men imån smäller det. hoppas du får ett bra nyår, även att jag är 50 mil ifrån dig, hoppas öven att du får en bra början av året på Öland :) Puss

2007-12-30 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0