2008

jag tänkte faktiskt ha några nyårslöften i år:) har nog aldrig haft det någon gång.

1. inte sitta varje dag vid datorn!!
2. sluta äta godis, naturgodis okej, men inte annat!
3. minska mitt febrila skickande av sms och byta tillbaka till halebop!!!
4. gå och lägga mig tidigare, ett håller inte i veckorna.

kommer kanske på fler saker...



jag måste få skriva några rader om mitt förtillfället invecklade liv som jag älskar över allt annat!
hur är det möjligt?
hur blev det så här?
allvarligt helt seriöst det är EXAKT som i Sandor/Ida!! jag trodde knappast att livet kunde bli som på film:O dock skiljer våra karaktärer sig från dem (å tur är väl det, höll jag på å säga)

pappa kommer hata min räkning.

hur är det möjligt??
jag fattar ingeting, måste man det?

alla dina ord. jag har ett som jag behåller för mig själv.

för när man är så glad att man inte kan somna...
I keep it;P

nu är huvudet så där fullt igen. men klockan är för mycket för att gå ut.
jag måste göra något annat istället.

puss

Kommentarer
Postat av: Robert

Vad du än gör. byt INTE till halebop, det blir så dyrt för mig :P hehe
attans att du ska hålla det för dig själv det där ordet. jag har inte kommit på ngn ord än.=/ tänka tänka tänka... hmm...

2007-12-28 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0