4/12

vem är du?

alltså jag känner dig inte, men ändå tänker på jag dig.. kan det ha att göra med mig själv att göra? vissa människor behöver bara göra något litet för att jag ska bli intresserad. det handlar inte om kärlek, det är bara det att du gör mig nyfiken.
vissa människor intalar mig, människor som är speciella och det känns som att du inte är som alla andra och jag gillar det.. eftersom nästan alla är som alla andra. helt enkelt.. är du spännande;)

vem är du?

du lät intresserad! du lyssnade och hittade en lite förklaring, du försökte hjälpa. och det gjorde mig glad:)

jag vet inte ens hur du ser ut.. vilket gör mig ännu mer nyfiken på vem du är. det spelar faktiskt ingen roll hur du ser ut. skulle bara vara kul med ett ansikte, på dig..
men med tanke på hur du hittade mig.. för det var så det gick till, så spelar utseende ingen roll. men en blid säger mer än tusen ord.

nya människor gör mig lycklig:) det har ingen förutfattad mening, har inte dömt en, eller dragit en över någon gräns. så det gäller bara att vara öppen till hjärtat och sinnet...
visa vem man är på INSIDAN lita och bjuda på sig själv:)



haha, med tanke på mig själv.. va flörtig jag låter.. varför får jag alltid allting att låta så när jag skriver om något;P

image13





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0