annandag jul

trött, trött...fast jag har mig själv att skylla;) stackars rumpa, därför blir det tidigt i säng idag. för imorgon är julhelgen över vilket betyder att jag ska börja plugga:/ 

snart öland:D det ska bli så undebart, synd bara att goliat blir kvar hemma.

idag när jag va ute å prommenerade fylldes jag av ett lyckorus.. vet inte var de kom ifrån, men allt kändes bara så bra. (månen påverkar mig, för den var otroligt STOR)

idag var det mitt horoskåp ja.. ska läsa det när jag går upp, bara för att jag gillade det så mycket. något skulle utvecklas.. olala;P

klockan är halv åtta snart och jag tänker. mitt rum är förlitet helt enkelt, allt var så mycket lättare när jag var ute. men jag kan ju inte vara ute jämt:O du skulle jag ju frysa ihjäl.

släpp mig! jag klarar mig, jag har alltid gjort det.

i min kalender står det som citat den här veckan:
"hjärtat har sina skäl som förståndet aldrig kan fatta"
bra va? det var en klok person, den var nog kär;)

jag ska läsa 50 sidor ur min engelska bok när jag ätit middag, jag gillar den. jag förstår den. desert flower

sen kom jag på en annan sak;) att vi inte pratar likadant;D åå, kloka jag,
1. du är kille
2. du kommer inte här ifrån...
det var mest det är med dialekten som slog mig imorse. hur låter du:)

en annan sak som jag tänkt på (jag tänker mycket) det är att nya människor upptäcker nya sidor hos en, som man själv inte visste om:D det gör mig glad.. alltså komplimanger som påpekar hur man agrerar, saken är den bara att man alltid agerat så, så dem man känt länge inte tänkt på det..
;) för hur var det inte med hårfärgen som spökade.. hahaha!

image16

bara för att jag gillar den där bilden så mycket:)
min lön från i somras, det är konst. är det inte ett bevis på att kärlek är så mycket viktigare än alla pengar i världen?
när man kan kladda på det papperet, att jag är kär i dig. UNDERBART!!

(vet dock inte varför det står torkar, hade en förklaring om att ifall det var obesvarade kärlek, då var man ju tvungen att torka sina tårar)

kan du inte stanna här, bara en lite stund.
en kortis,
så jag hinner inse, att jag inte drömmer.
och när jag insett det, då måsta mina känslor hinna ifatt mig.
PUSS




 


Kommentarer
Postat av: Robert

hahaha "det är bara hårfärgen som spökar" den kommentaren gillar jag :D
Om jag får ta till mig lite som du har skrivit här rätta mig om jag har fel :) "1. du är kille
2. du kommer inte här ifrån...
det var mest det är med dialekten som slog mig imorse. hur låter du:)" jag har inte skånska som dialekt ;) hahahaha va bara tvungen :) hoppas du itne ta tilla upp Puss

2007-12-28 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0