första december, första advent imorgon

när försat ljuset glimma...

imorn är det andevnt:) jag ska ha julkonsert i kyrkan..:D ska bli riktigt kul..

nu sitter jag med skolan, massor att plugga, det känns at det snart är lov:)

varför ska det vara så synd om alla jämt!!
alltid är det nått som är fel, jag fattar inte. egentligen borde jag inte bry mig, men saken är den att jag får ju höra på allt gnäll om allting. är det inte betyg är det vädret, skolmaten, nån i ful jacka, läraren konstiga klänning, kalorier hit å dit, läxorna, någon de irriterar sig på.. asså allt går att gnälla på, en annan skola, kommunen.. ALLT!!

asså, även om jag inte bryr mig, eller det gör jag väl, för de räknar ju med mig.. jag blir ledsen. de är så upptagna med att hitta saker som det är fel på att de glömmer bort sina vänner. hör de av sig, då är det för att något är fel, inte för att kolla hur jag mår/gör. berättar man något, så självklart har de varit med om något värre..

jag har goliat, vad skulle jag ta mig till utan honom:)

image11JULMYS!

ta min han och ta med mig någonstans..
så länge du håller i den, lovar jag att följa med dig.
ta mig här ifrån,
ta mig till en plats där jag kan få göra snöänglar,
där vi kan busa i snön,
tända stearinljus,
äta lussebullar och
titta på stjärnorna.
under stjärnhimmelen, kyss mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0