hej drömprinsen

hej drömprinsen!

för visst finns du där ute någon stans. jag kan vänta ett tag, jag kan vänta tills jag ska gifta mig;P men lova att dykt upp till dess..jag vill inte skilja mig, rymma från dig eller nått i den stilen..jag vill att du ska vara bra för mig, dvs att du är dig själv, då räcker det för mig. för jag tänker vara jag.

så länge du är ärlig sviker du mig inte. det låter kanske konstigt, men tänk på det. du kanske är ärlig, så att jag bli ledsen, men du sviker mig inte.

säg gärna att du älskar mig, men låt mig få längta till nästa gång.
kyss mig, men gör det alltid som första gången, lika passionerat och längtansfullt efter att få göra det igen.
rör vid mig, men aldrig så mycket att du tröttnar på det.
håll mig i hande, precis som en morfar håller sitt barnbarn, med lika stor försiktighet och stolthet.
krama och håll om mig, med värme och sanning. för då lovar jag att jag ska göra det med dig.
jag ska låta dig veta att jag älskar dig, du ska aldirg behöva tvivla på det, men jag villinte tjata ut orden.
jag tänker alltid kyssa dig passionerat, för att du ska känna att kag uppslattar dig, på ett sådant sätt att du aldrig får nog.
din hand vill jag alltid hålla i, så att du inte behöver vara ensam.
när jag kramar dig, eller håller om dig, då är det ett teckan på ärlighet.

jag vill inte vara en dröm, jag vill heller inte att det ska vara det. det ska vara på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0