helgen

äntligen fredag igen:) andra advent på söndag. snart jul!!
men var är snön..?

idag regnar det, igår regnade det inte.. men alla dagar innan de, då regnade det:( jag hatar regn, Goliat hatar regn, man bli blöt och lerig, fryser och.. usch nej. SNÖ!!!

skola, skola, skola.. hela tiden något att göra, men fredagar är min ickepluggdag:) fast jag lär plugga ikväll iaf. har inget bättre för mig.. idol:O jag vet ju inte ens vem som är vem..

det blev våfflor till middag:) jag älskar de<3 men inte min mage, så det blev bara 2½:( sen några bananchips:) vilket god fredag;)

I wich every day could be like christmas, sjöng han just..

skulle jag kunna hjälpa dig,
genom att ta din hand,
genom att lyssna, att finnas,
att bara vara jag?

jag tänker på dig, idag har jag gjort det.. en sån där lättsamtanke bara. inge märkvärdigt, den har bara legat i mitt proppfylldahuvud och värmt mig så där lagom. fått mig att le lite extra åt småsaker. TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0