jag tycker om dig<3

jag behöver dig, så är det bara..:) kan man veta de fas att man inte träffats, för om du inte dykt upp den där kvällen. va hade jag då gjort?

jag hade saknat någon som förstod mig, som lyssnade på mig, som gick att prata om allt med. så kom du bara:)
nu tror jag att jag behöver dig, för jag tycker om dig.
jag tänker på dig, inte bara då och då, utan i stort sätt hela tiden.

så sööt!!

du ringde när jag stod i duschen;)
sen bad du om ursäkt för det. hur skulle du veta?

sen ringde du igen och vi pratade i en timme:D jag lår där på min säng, på rygg och vifftade med benen i luften, jag låg på mage och kladdade i min dagbok, jag satt upp och hela tiden med ett leende på läpparna. jag blir så glad av dig, du får mig att le:)

sen gjorde jag en snöboll för din skull:) jag har den på bild.

GOTT NYTT 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0