julafton..

hur blev det så här:O

jag ska klä på mig, sätta på min kinesiska ipod och gå ut och gå. gå, gå, gå.. i 50 mil ska jag gå:) förbli småland, kalmar, längst ner i Sverige ska jag. för att hitta svaret på min fråga.

hej känslan, välkommern tillbaka:) (tror jag) man ska ju gå på mankänslan inte sant?
det pirrade igår, när jag vaknade 2.19 av att mobilen kurrade, eller vibbrerade heter det kanske..? jag blev alldeles varm:)
men fy så trött jag var då, jag somnade, vaknade av mobilen, somnade och vaknade...osv;) men det var det värt :D

men nu känns mina två rum för små för alla tankar, därför måsta jag gå UT!! jag kommer bara bli mer fundersam:/ det blir jag alltid. nu är det inte bara puss å så är det klart sen, men känslan då..?

man skickar inte lappar med:

"får jag chans på sig" ja [ ]  nej [ ]

längre.. det går heller inte att lägga lappen i bänken bredvid:O

är det så jag känner, är det möjligt.. jag vet inte, men det känns bra, det är fint.
det är helt otroligt!

tanken slog mig, förut i åttan då var tankarna i härad, nu 50 mil bort.
att du började sms:A igår kväll måste betyda att du tänkte på mig:) bara en sån sak..

can you feel the love tonight, or this night, maybe..

en annan sak, mitt horoskop tills imorgon sa något om att nått jag sett som en tillfällighet skulle utvecklas mycket djupare. jag kopplade det till dig:) det var så klockrent.

snart ett nytt år, med nya möjligheter:D

Kommentarer
Postat av: Robert

så sött du skriver. jag känner igen mig i denna känslan. gulligt!

2007-12-25 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0