julsjuk;)

hemma idag, feber och förkyld. det blev en lugn dag med sovmorgon, sätta papper i pärmar, julpynta rummet och fika med mamma:)
helt okej.

jag är jag och tänker inte ändra på mig, för att det ska passa andra.
duger jag inte som jag är, då får det vara! strunta i mig, istället för att såra mig.


ska snart en snabbis till goliat, hoppas pappa är kvar, så kan han hjälpa mig<3

10 dagar kvar till julafton och jag har inte köpte en enda julklapp:/ det börjar krisa, men jag tänkte faktiskt göra det när jag fått jullov, så att man kan titta i lugn och ro:)

imorgon konsert, med Gripens musikkår, Roger Pontare, Änglakören, Karinslunds- , Tosterösmusikklasser och Ceciliakören:D är så kul att den heter som jag:) hoppas halsen är bättre, för jag har verkligen sett fram emot det. tänker sjunga hur illa det än låter;P kan iaf stå där som utfyllnad.. haha å vara söt;)

jag tänker mycket på framtiden, vad kommer hända framöver...asså den närmaste framtiden, innan nyår och fram till min 18 års dag. att jag hamnar i Paris sen efter den, det vet jag redan:) men innan.

jag har mailat tomten, man kan ju göra det nu:P hihi, han vet vad jag vill ha.

All I want for christmas is youuu!

fast vem just youuu är, det vet jag inte, hoppas tomten vet det<3image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0