om änglar finns..

jag bara måste, måste få ur mig allting.

take my hand:)

idag träffade jag min ängel igen, den i cheepmonday och converse.
ville inte låna byxorna, det gör för ont på benet, men jag lyssnade gärna på ängeln.

- va vad det jag sa? sa den och log emot mig, du kom över det och du har troligtvis hittat vägen igen. cecilia, du har tur du.

- ja, sa jag och log. var lite borta i mina tankar.. så hade inte så mycket mer att säga

- men, sa ängeln. du måste lova mig att lyssna på ditt hjärta. lita på känslan även om förhållanderna inte är de lättaste.

- jag vet,  jag tittade nu på ängeln. men jag tror att allt som hänt sen i somras har stärkt mig, samtidigt som jag blivit mer lättsård, förstår du.

ängeln nickade.

- jag vet, desstå fler händelser där känslor är inblandade man upplever, ju mer känslig blir man och det ända rätta att göra är att lära av dem. därför känner du kanske att du växt som människa.

- ja, sa jag till ängeln. det är nog så det är.. och jäg tänker lita på känslan. hoppas bara att det håller den här gången, jag var lite osäker trots allt.

- jag kan ju inte veta det.. ängeln la sitt vackra huvud på sné. men man måsta våga tro och drömma. cecilia, skulle du inte tro, du skulle jag inte stå här.

jag kunde inget mer än le:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0