sing for me..

"I just call to say I love you. I just call to say how much I care and I mean it from the bottom of my heart..."

så otroligt sött:)

jag tänker inte vänta tills min 18 års dag, inte till nästa jul.
jag behöver dig.

"It can not wait I'm yours..."

"Hör du sången dom spelar på radio, varje ord verkar handla om dig..."

undra hur många kärlekssånger det finns, övervägande gb på min dator är ju lovesongs iaf.
å alla har sin egna stil och sin egna speciell känlsa.

Daniel Lindström, Danmark, när pappa fyllde.
Jason Mraz, skolastarten 2007..
Simple Plan, Öland 2007, alla samtal med min söta förstående lillasyster
Håkan, Hanna<3 alltid hanna när jag spelar håkan

det hjälpte att prommenera, nu känner jag mig lite friare från min tankar, men ändå. hur ska det sluta?<3


jag vill inte tillbaka till skolan efter lovet. jag vill flytta till öland nu, nu och för alltid. om Goliat följer med och hanna.
jag vill gå i andra ring, inte i tvåan på lågstatiet. vi blir 18 nästa gång, det här är inte vuxet beteende. nu är det kört, vad ska alla tro om mig? när man aldrig får chans att förklara sig. jag må vara världens mest långsynta människa, men det gör ont när jag tänker på det.. allt är så falskt.

en tår, egentligen är ni inte värda en enda..
för vad ska jag tro på?
på hon eller henne?
jag vet inte, jag är kluven..
men en tår, bara för att ni svek.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0