24 november!

okej, det är en månad till jul, vilket betyder att jag snart får börja lyssna på julmusik, julpynta och sätta tomteluva på min stora natte i min gamla gungstol, hur bra känns inte det?

Hilmas dag idag:) Grattis syster<3


eftermiddagen blev hemma hos tove:) riktigt trevligt, med tacos, sällskapsspel och fika.
(min mage hatade det)
vilket gör mig såå frustrerad, kan jag inte få äta en tortilja, sitta å plocka lite grönsaker och äta en bulle utan att den ska göra JÄTTEONT?? :'( kommer att få börja leva på fil å flingor, vilket är det enda jag inte får ont av:( hatar magen!!

nu ska jag plugga.. jag börjar behöva jullov:/ är trött i kroppen, gör ju något hela tiden. kanske är det bra.. jag behöver bara tänka när jag inte gör något, typ på kvällen.

när jag sätter mig med alla böcker, då dyker känsla upp. var är du? för det första vet jag inte vem du är, men jag vet att jag saknar dig. känslan.. var är känslan? den är försvunnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0