Ceciliadagen

idag är det min namnsdag, den 22 november:)

två dagar till Hilma fyller år
 
en vecka till advent.

två veckor till lucia

en månad och 2 dagar till julafton!

DET ÄR UNDEBART


jag tänker ganska mycket.. ibland för mycket, som H påstod, han hade nog rätt. det är tydligt att andra ibland känner en bättre än vad man själv gör.. lite skrämmande, men ändå tryggt. jag kan ju alltid vända mig till någon då.
just nu försöker jag få ordning på mitt liv, det är så mycket med allt och jag vill verkligen hinna med det också. men vill man så går det. 

var hos goliat idag:) undebara häst, fast idag tyckte han tydligen att han behövde en lerinpackning, ska väl kanske vara bra för pälsen..:O eller för at matte ska få något att göra.

nu ska jag plugga har ganska mycket i skolan, får sätta mig i helgen:/
men vad gör man inte för 3 bokstäver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0