GOLIAT

så idag när jag som vanligt loggade in på min bilddagbok hade jag fått en kommentar, till den här bilden.

image9

"du har ju redan den bästa killen man kan ha :P"

ja, det har jag ju!! den absolut bästa man kan ha:) ingen har så fina öron och då menar jag, både att de är otroligt söta och att de lyssnar jättebra!
synd bara att jag inte kan ta med han på bio, på pizzeria, att han inte kan ligga i min säng och liknade grejer man vill göra med sin pojkvän..
 men han är svår konkurerad, jag lovar;)

hur som helst, han är verkligen det bästa jag har, strunt samma om han böjer på nacken och travar öppnor och slutor, ingen finns så mycket för mig som Goliat! Vad vore jag utan han? Han är min bästis:)

ÄLSKAR DIG! du är kärlek på riktigt. Jag stör mig aldrig på dig, jag blir inte irriterad på dig och du är lugnt snyggast i hela världen, för att inte tala om ditt guldhjärta<3

Kommentarer
Postat av: Goliat

Hej, undar om du vet vad goliats mamma heter, kanske idun?
isånna fall kan du väl höra av dig
[email protected]

2007-12-16 @ 15:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0