jag blir kär i änglar istället..

precis som Robbie Williams sjunger.. enkelt inte sant.
asså änglar finns ju alltid där.. jag har ju min ängel, den i converes och cheepmondag:)

och vissa av oss måste vara änglar utan vingar, det gäller bara att hitta rätt.
att hitta sin ängel.



jag en jättabra dag. (om man bortser från vissa detaljer)

vi ska bli SOMMARÖLÄNDNINGAR!!

fick tillbaka repotaget:)

var på asken, Julia hade portfoliokväll

fick falafel till middag:D (nu finns det att köpa på kebabben)

och bestämde mig för att inte låta mig påverkas av negativa personer, varför ska jag bry mig.

dessutom, en lite enkel grej som en konversation på msn.. bäbisvän<3 :)



nu sitter jag med mina svenska ugglor, låter intressant:O eller inte? men vadå, jätte viktigt att veta vilka ugglor som konkurerar med varandra..
jag ska inte bli uggla när jag bli stor, det verkar väldigt rörigt.. som att veta när det är lämmel år och inte, när man ska äta grodor istället för möss, om man ska bo i ett hål eller i ett gammalt kråkbo, om man ska utomlands vinterhalvåret eller inte..
jösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0