shoppingdag utan dess like;)

jag har aldrig varit med om maken!! fragan ar om jag betalat pa tok for mycket, eller for tok for lite.. jag e ingen markesfreak..eller nan som gillar att ga runt som en levande skyltdocka, men i princip, du kunde fa vilka priser du ville:O jag skamtar inte. 150 kr for en peakjacka..100 kr for ett pan konverse, 150 kr for ett par replayjeans.. asso det ar omojligt akta vara, men om jag skulle kopt en omarkes vara pa ex. kappal, hade jag iaf fatt betala mer.
jag handlade en hel del, massa skor, pressenter, lite klader.. det va bara saga ett pris, o gick kineserna inte med pa det, da vande man pa klacken...so kom de springades efter, sa antagligen betalade vi inte for lite, jag menar sa dumma kan de ju inte vara..eller:/

imorn kommer jag hem! det ska bli sa skont, jag hoppas att Gunillas fullproppade vaska ocksa kommer fram!! med alla saker:) det ska bli kul!

snart blir det nan middag + att jag e jatte godissugen, det har jag varit sen vi kom ner.

nasta gang, da kommer jag kunna skriva med aao;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0