älskade du.

nu ska jag vara ärlig:)

va snygg du var här om dagen, eller förresten...jag tycker att du alltid är snygg, men måste säga att det är nått speciellt med killar i hatt. (vad det är för hatt spelar mig ingen roll)

du gör mig knäsvag, du gör mig lycklig och igår, jag kunde inte sluta le:) det är sant...vad gör du med mig...? jag fattar inte, det är så fint allting.  Ä N G E L, helt klart.

jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till...jag vet inte om jag ska gråta eller skratta.. jag vet inte om jag ska gå och hoppas, eller om jag ska ta ett steg till? ska jag vänta några dagar, eller ska jag säga exakt hur det är imorn? jag ska inte låta helt handfallen, det ska jag inte, för jag vet vad jag vill<3 jag vet vad jag känner och det känns rätt i HELA  mig.

i magen
i huvudet
i benen
i armarna (bara för att jag vet hur det känns att krama dig)
i hjärtat

det är till hjärtat jag har lyssnat. jag tror på mitt hjärta. jag tror att det handlar om att våga lite på det också, vilket jag kanse inte alltid gjort..men nu har jag lyssnat till slagen och jag vet exakt vad dem säger, så jag vet..jag vet exakt vad jag vill.

image2
kan du tänka dig att vara den andra klänypan?
..så kan vi hänga där på tvättlinan och låta vinden leka med oss..

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en bra söndag! :)

2007-09-23 @ 09:34:36
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0