blåsväder i mig...


"When I fall in love
I take my time, there's no need to hurry
When I'm making up my mind
You can turn off the sun, but I'm still going to shine
And I'll tell you why" 
// Jason Mraz


det var precis så det var! varför skynda på? jag kände mig så lycklig, fast hur som helst skulle sanningen kommit fram iaf och då hade jag varit lycklig i onödan..:O kan man vara det? nu känns det så..som att alla drömmar dött, hoppet är borta. det fanns helt inget annat att göra än att plocka upp hjärtat och sätta tillbaka det igen.

det är okej i skolan, där händer det så mycket hela tiden och hos goliat. där går det också bra. men när jag kommer hem, eller är för mig själv..då..då känns det hårt. det är då jag tänker...FÖR MYCKET!

jag hatar att jag vågade tro! jag hatar att jag var så modig, för ärligt att tro på kärleken är bland det starkaste man kan göra! för känslan av att fölora den är obeskrivlig! den känslan är mer obeskrivlig än som den när man är lyckligt kär.

"Sleeping to dream about you
I'm so damn tired of having to live without you
But I, I don't mind
I'm sleeping to dream about you and I'm so tired
Oh, yes I am

But I woke up in the ditches
I hit the light and I thought you might be here
But you were nowhere
Oh love, you were nowhere at home"
// Jazon Mraz


jag vet att livet går vidare...jag är 17 år och har hela livet framför mig. jag tro inte på föralltid, det handlar inte om att jag vill gifta mig med dig, men jag har känslor! fast att jag är ung..."unga hjärtan klarar sig alltid" det må stämma. men förhoppningar fanns..för du väckte något inom mig som jag inte känt på ett tag. en känsla jag tappat bort, glömt bort helt enkelt, men sen hittade du den åt mig och då insåg jag hur mycket jag saknat den<3
nu hänger känslan i mig, som en blomma som inte fått vatten...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0