Goliat, jag älskar dig

för att först plågat mig igenom en halv låt med System of a down, bytte jag, det földes av några inblickar från olika musikstilar. Lilla Amy sjön en bit för mig, Linda om hur bra hon ljger, sen kom några låtar av trumkårer, gamla slagerhits. men öronen fick nog, när sången om en muffins ljöd genom lurarna på mp3 jag lånat.

för det första förstod jag inte varför låtarna inte gick att ta bort och för det andra var det väldligt roliat att lyssna på alla dessa olika stilar, snacka mångstikig jag blev under mina 20 minuter till skolan.

en 18 årig tjej, iklädd tights och tunika. vad lyssnar hon på?
knappas en gammal hårdrocksklassiker, med i fredags morse blev det så.



Paris i morgon, jag ser verkligen fram emot det.
men först har jag massor att fixa.
nu ska jag till Goliat, sen blir det stan med mamma, packa, packa..sova lite.
PARIS, fast inte förrän måndag morgon.



tankar och funderingar
det handlar om att kliva upp på morgonen,
bestämma sig för hur man vill att dagen ska bli
och leva så.

Gör jag verkligen det?

det händer saker i mitt huvud jag inte kan styra över, det är helt sjukt.
trodde aldrig det skulle kunna hända mig, men jag lovar det händer alla!

på tal om något annat, Goliat makes my days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0