min häst kan puss

idag var det som en vanlig dag i skolan, förutom att det från och med nu kommer stå S3G på alla papper och i alla mina böcker.

nio månader till studenten, en gravititet, som Alexandra uttryckte sig:P

 Idag hade jag kreaktivt skrivande, verkar vara en givande kurs:)
sen var det globaltimmar, vi ska läsa svenska C med Mona, vilket jag tycker ska bli jättekul, eftersom vi bara haft henne i engelska och det är ju inte min starka sida. Svenska är mer jag:D
första psykologilektionen är också avklarad, underbar lärare:) vilket jag redan visste.

jag kommer älska trean, så länge det är lugnt med läxor vill säga;)

borde gå och lägga mig nu, (med tanke på att det kommer bli sent imorgon) men jag är inte trött.
längtar jättemassor tills efter skolan...
Mamma Mia, i globen med Hampus.

min häst kan puss, om man sätter fingret på munnen och säger puss. Då lovar jag att han pussar dig:D
han kan busa också.
Goliat, jag älskar dig!

Sen när jag skulle åka från stallet ringde mamma:

- klockan är sju?
- jaha..
- ska du följa med till ugglanspark och lyssna? HALLÅ!!!
- hallå, jag har ingen mottaging..ta med den rosajckan, det regnar.
- HALLÅ!!
 *klick*

mamma la på, jag ringde upp, upptaget, ringde upp igen, upptaget en gång till. mamma ringde upp.

- är det du eller jag som inte har någon teckning?
- båda, men vi ses vid lekparken, ta med jacka. jag åker från Goliat nu.
- maten är nästan klar..men vi kan ju lyssna en stund.
- det blir jättebra, jag kommer snart.
- hejdå
- hej.

jag kom först, det regnade när Arméns musikkår spelade, men tänk om man var så duktig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0