lördag

heter det:
the most hot person
eller
the hotest person

det va bara en grej jag funderade över.

idag är en sån där slö dag när man inte orkar göra någonting.
jag gick upp och insåg att jag typ sprungit maraton i natt eller nått, hade asont i hela kroppen:O
sen åt vi lite frunkost, jag å mamma va nere på mälardagen (strängnäs är dött)
jag kände mig askonstig, kan du tänka dig. Cicci orkade inte titta på skor!
vi gick hem, mamma åkte till jobbet. jag hängde tvätt, vilket måste varit det jobbigaste på hela dan.
asså jag fattar inte, hur lat får man bli?
sen åt jag fil å flingor, tänkte att jag kanske skulle bli lite pigg av det, men inte.
tänk om jag blir sjuk? NU NÄR SKOLAN HAR BÖRJAT Å ALLT!  
jag känner mig lite så, tung i huvudet, trött i kroppen, virrig..slö

jag ska åka till goliat nu:)
idag tror jag jag kan rida lite lugnt, nu måste väl vaccin-dagen efter effekten vara borta.
vi tar en lugn sväng i skogen, jag å min stjärna!

utan att hon vet något, ringer det på telefonen, rösten på andra sidan låter bekant.
den gör henne lycklig. de pratar om hur dan varit, om pinsamheten i matsalen om matteprovet och religionslektionen, han frågar vad hon ska göra imorgon. hon ska plugga, försöka hinna träna också. han vill ses, vill röra vid henne. han låter så ärlig. hon ryser, det pirrar i hennes mage. han är så vacker. hon föreslår att de ska plugga ihop, för hon behöver någon som kan hjälpa henne med svenskan. han undrar om hon kan komma till honom efter träningen. hon ler, hon älskar honom. det kanske inte blir så mycket plugga, men allt kommer kännas så mycket bättre när hon går hem. de kommer kyssas, han kommer kalla henne vacker. hon måste äta nu, hennes mamma har redan ropat två gånger. de säger ses imorgon. han säger att han älskar henne, hon älskar honom, saknar honom, hans leende. de lägger på.



Kommentarer
Postat av: hampus

Du blir nog inte sjuk = Pde får du inte bli.. du ska ju hjälpa meii att hitta en ny mobil i veckan ju! de var min tanke... :P

2008-08-23 @ 22:11:42
URL: http://stavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0