vuxenpoäng

idag har jag samlat vuxenpoäng, jag beställde biljetter på ticnet och betalade dem alldeles själv (kanske inte låter jätte vuxet), men den där lilla dosan jag fick från banken när jag fixade mina konton, efter att jag blivit myndig. ett stort + var att det funkade hela vägen och jag kunde till och med hämta ut biljetterna, en något stolt Cicci som sken i takt med solen gick hem med två Mamma Mia biljetter!

I could stay awake just to hear you breathing,
Watch you smile while you are sleeping,
While you're far away and dreaming,
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
When every moment spent with you is a moment I treasure,

I don't wanna close my eyes,
I don't wanna fall asleep,
Cause I'd miss you babe,
And I don't wanna miss a thing,
Cause even when I dream of you,
The sweetest dream would never do,
I'd still miss you babe,
And I don't wanna miss a thing.

Lying close to you,
feeling your heart beating,
And I'm wondering what you're dreaming,
Wondering if it's me you're seeing,
And then I kiss your eyes,
And thank God we're together,
I just wanna stay with you in this moment forever,
Forever and ever.

satt å läste Hannas blogg å så hittade jag den här texten, (utan refrängnen) och blev jättefrustrerad över att jag inte kunde komma på vilken låt det var, så in på youtube och leta efter den, http://www.youtube.com/watch?v=0sbQ0hqH9ZU som tur va, var det inge svårt att hitta den:) och så kom jag på hur mycket jag tycker om den.
vackert, inte sant?

jag och goliat va ute på en lång sväng idag.
älska!
jag hade sadel, men kom snart på varför man inte ska rida i gympaskor. kanske inte väldens bästa stöd, (mina knän gillade inte det), men vad gör de. vi galoppade i skogen och på stubben.
BUSHÄST:D
och matte är världens lyckligaste.

NoneNoneNoneNone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0