back on track..

det är som det var, det känns bättre än det gjorde:)

jag är så ledsen att det blev som det blev, kanske fanns det en tanke med det.
pappa kramade mig igår, sa: "kämpa på" och jag fick tårar i ögoen.

(vi stod under misteln, som hänger kvar sen i julas, vi stod under en rosbukett)

pappa, jag älskar dig!!



jag red idag, på världens mest undebara söta och fina häst. vi travade ut med sjön vid askens copertestrunda, det var mörkt, stjärnklart och goliats öron pekade rakt fram:D

jag fylldes av en sån vacker och varm känsla, älskling.. vad skulle jag göra utan dig.
vi kom tillbaka, pratade med kerstin och du lutade ditt huvud mot min axel, sen var det middag och kväller för Goliat<3



image25

snart vår, snart, snart, snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0