I don't care what they say, I'm in love with you..

hej älskling, ta mig här ifrån!

jag ska plugga nu, en lördag kväll bara för att jag hatar franska och alla andra läxor.
svara mig på en fråga (är du söt)
- om man har en inställd lektion för att man har jobbat in den vid ett annat tillfälle, ska man få hemuppgift då?
rätta mig om jag har fel, men är det inte lite dumt att ställa in lektionen då:O

jag ska iaf skriva klart franska nu, sen renskriva svenska, sen ska jag lägga mig, sjunga i kyrkan imorn bitti, träffa hanna :D rida med hanna i snön:) sen är det eftermiddag och på kvällen ska jag plugga, på måndag morgon ska jag plugga.. mina dagar ser så lika ut, men jag gillar dem.



jag tänker på dig, jag tänker på min framtid, jag tänker på i sommar, på efter sommaren, sen kommer sista året på gymnasiet, studenten..sen då..? vad kommer hända.

ta mig här ifrån,  jag vill börja om från början när jag är klar med det här kapitlet.

image23


Kommentarer
Postat av: Robert

mitt svar på din fråga är att din lärare måste vara lite korkad, man ska inte få en hemuppgift bara för att man hoppar över den lektionen för att man har jobbat in den. man ska vara ledig ifrån den då och itne få några hemuppgifter.

tkr om dig

2008-02-03 @ 14:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0