25 januari


Thank you for tomorrow
When you gonna call me
Thank you for the weekend
When you gonna see me
Thank you for the memories
We haven't made yet
You've always been a part of me
Even before we met

viss musik har en tendens att komma när den som bäst passar:)
för det är vad den här biten ur westlife  - pictures in my head gör.

jag slår vad om att det tänkt på oss när de skrev den där låten. va mer finns at säga liksom?
jag kan iaf inte göra mer än tacka för det som kommer komma.
jag vet att du kommer ringa imorgon, jag vet att vi kommer ses nästa helg, jag känner på mig att vi kommer få en massa minnen tillsammans och du är verkligen redan en del av mig, fast att vi inte setts.
TACK<3

nu ska du till din framor och jag ska ta tag i mitt liv:P det känns som att jag börjar få tillbaka tankeförmågan nu, på fredag kommer det vara helt borta, men det som sen jul varit en dröm är nu verklighet.
förstår du?  jag ska ner till dig.

om fyra dagar.
 1. måndag
2. tisdag
3. onsdag
4. torsdag

FREDAG!! klockan halv nio, då har vi mötts i kalmar

jag kommer längta ihjäl mig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0