är du magisk?

sista dagen på det här jullovet, mitt näst sista jullov:(

image20

..jag kunde inte somna inatt, jag kunde inte vakna imorse..

Kärlek
Vardagslivet bjuder inte på mycket romantik just nu. Därför behöver din partner och du komma iväg någonstans och hitta varandra igen.

jag låg där och tänkte på dina ord, de berör verkligen. jag va inte alls på humör när vi började prata, men du lyssnade, la små kommentarer och det räckte för att jag skulle må bra igen. sen fick jag ett sms som gjorde att jag somnade med ett leende på läpparna och vaknade likadant, klockan halv 10 med tanken:
"nu är du i skolan"
(så låg jag kvar en stund till)

jag tänkte på dig när jag somnade, jag tänkte på dig när jag slog upp ögonen.

-är vi tvillingar?

- jag vill tro att vi är födda under samma stjärna.

det måste finnas någon typ av sammanstämning:) jag vill tro så


erkänn att du drogade mig med choklad igår, genom nån form av teleportering;P
jag va knappas som jag brukar, eller så här. jag var som jag brukar när jag är jättelycklig, på bra humör, lite små trött och med ont i baken..

strunt samma, vad spelar det för roll, det känns så bra allting. jag tror du tar mig för den jag är, även vilket humör jag är på.

...gällande chokladen...
det är bevista att man blir både kär och kåt

image21

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag finns här för dig och lyssnar på dig :) Jag försöker vända på allt negativit till positivt det blir så mkt bättre då om man försöker se de positiva sakerna ist :) och ibland så behöver man prata av sig lite med. och det va de du gjorde igår :) jag satt och lyssnade medans du pratade av dig och så försökte jag lyfta fram det positiva och lägga det negativa bakom. men ett tips ta inte fram det negativa behåll det positiva ist :)

tack för att du tänkte på mig medans jag gick i skolan.

vi måste ju nästan vara tvillinga, vi är ju så lika. :) det är häftigt tkr jag att man kan träffa en som är så pass lik en själv :)

jag får erkännna att jag drågade dig lite med choklad, allt för att få dig till att börjar äta choklad igen :) jag ska lyckas få dig att äta choklad :) man blir ju kär då ju, det har du sagt själv. :P :)

och du jag tar dig för den du är. jag gillar dig för den du är. Du är Cecilia och ingen annan. Jag är Robert och ingen annan.
varför vara som alla andra? när man kan vara sig själv? :)

2008-01-07 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0