. . .

"att sluta tänka på dig går inte"
(inte för att jag vill det heller..)

jag vet inte vad jag ska skriva om, jag har så mycket inom mig att det blir stopp,
du vet som när man diskat efter att bakat bröd, degen liksom fastnar för avloppet och vattnet stannar kvar i diskhon.

det är stopp i mitt huvud, fast jag tycker nästan om det.. jag tycker om att det är du som satt stopp för mina tankar iaf.



hade tal i franskan idag, kände mig likgilltig, för det kändes som att det va meningslöst, jag stod där, pratade.. så var det inge mer med det:/

jag kan inte hjälpa att de frågar, jag måste ju få svara..
(utan blickar, utan att skämmas över det, utan att behöva vara rädd)
är det förlåt för att jag lyckas?

jag saknar dig, jag kom på att jag saknar dig så otroligt sjukt mycket, sen vi började prata har jag blivit beroende av dig, det har gått på en månad, men skulle vi inte höra av varandra varje dag, skulle jag bli tokig. 
det skulle kännas så tomt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0