saker jag skrivit tidigare...

Om du älskar någon, säger du det då?

Om du är ledsen, gråter du då?

Om du är arg, skriker du då?

Om du är glad, skrattar du då?

Om du är lycklig, ler du då?

Om du är stolt, sträcker du på ryggen då?


Om inte, varför inte? Vi lever bara en gång, visa vem du är och vad du känner så ska du se att livet blir mycket lättare! Lättare för andra att se hur de ska bemöta dig, men framförallt för dig själv, varför låssas, när man kan vara sig själv?



Ibland händer det att änglar får vingar...
Jag lever mitt liv, hindra mig inte, för vissa har inte chansen kvar.

Jag minns det som för en månade sen. De ringde från sjukhuset och sa att du var sämre, jag sa till mamma: "morfar får inte dö"
Jag minns det som i förra veckan. De ringde från skolan för jag var hemma den dagen, mamma kom ner och sa: "Isabelle finns inte mer"
Jag minns det som igår. Jag ringde till pappa och frågade hur det var med dig och han sa: "mormor är död"

Alla är ni änglar. Min morfar är världens snällaste, Isabelle världens mest konstnärliga och mormor världens vackraste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag minns det som igår. Tystnaden och tomheten i skolan när de sa "andreas finns inte mer"... mitt hjärta gråter med ditt, men minns även allt fint. du och jag söt.

2008-01-28 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0