torsdag morgon

det är ungefär 840 timmar kvar till soprtlovet:)

imorse när jag vaknade spelade de en låt vi sjöng i fyran på musiken, tror det heter Jetplan.
någonstans i låten sjunger de: "I hate to say goodbye" så jag lyssnade klart på låten. tänkte på dig och log lite för mig själv.
jag hatar att säga hejdå! ;) det gör jag verkligen. hade kunnat prata i timmar igår kväll, bara för att du är så himla söt. för att det känns så bra att höra din röst.

nu ska jag plugga lite, om 40 minuter går jag till skolan. sen kommer jag hem vid 9, snacka heldag:/

jag är redan där..
se dig omkring..

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha orka räkna tim.

2008-01-10 @ 08:37:31
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0