sommarbete

stäppte hästarna på bete idag:)


sommarlov, solen lyser skönt
sommarlov, gräset är så grönt
himlen blå vill jag nå, när jag fångas utav vinden
sommarlov, sköna sommarlov

havets vågor sakta rullar in,
åå, jag känner sommaren är min

image34

jag känner det, Öland ropar på mig
jag vill dit så sjukt mycket!
få vara med goliat, med mina tankar.
ingen skola, inga läxor INGEN franska
inga måsten..
förutom hamburgarna å glassen som ska serveras,
å bärnnan som ska bli som nygräddade pepparkakor,
men det ska jag klara av.

ska i för sig planera mitt föredag i UNGDOMAR MOT DROGER men det ser jag fram emot:) det kan jag göra somtidigt som jag gräddas i ölandssolen.

idag såg jag en kul grej på HM, nån saltspray till håret, så man såg ut som efter en dag på stranden.
hihi, jag har hela östersjön utanför fönstert, för att fixa den bästa strandlooken, oyea.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0