glad:( (den ska vara ledsen), gubben alltså

asså ibland, orka vara glad jämt.

med dig är jag alltid glad, Goliat. du är min stjärna.

jag är världens mest fundersamma person, jag är också bäst på att tjata ut musik.
bara älskar over you med daughtry.

nu vill jag ha påsklov, skolan är rätt jobbig nu. massor att göra, HELA TIDEN!
sen när fick en flicka på 17 år en helt ledig dag?

ibland är jag ledsen, ibland är jag glad.
idag är jag trött på att vara glad:/ imorgon är en annan dag.

det är farligt att mocka,
tankarna flyger i väg, som kluttarna jag kastar i kärran.
kanske är det kluttarna som tar sig tankarna med sig.
det är faligt att mocka,
tänk om jag kunde göra likadant med mina tankar som med kluttarna,
slänga upp dem på kärran och tömma dem på gödselstacken.
det är farligt att mocka,

mest farlig är det nog att tänka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0