bland mjukglassar och grillade korvar

- jag kan hjälpa nästa..
- en Sibyllabricka, ett Bigmeal och två funbox, en med köttbullar och en med hamburgare, på hamburgaren i funboxen ska det bara vara ketchup.
- okej, vad vill ni dricka till det?
- cola, cola, päron mer och fanta.
- det blir... (kommer inte ihåg hur mycket det kostade)

kan du tänka dig det?

jag i en Sibyllabar på Öland hela sommaren, det kommer bli underbart!

jag vet inte om jag passar i en kiosk med snabbmat, men jag lovar att jag ska göra mitt bästa.
jag ska sälja godis, snurra mjukglass (som förövrigt var det svåraste jag gjort) fritera pommesfrites, koka korv och steka hamburgare.

- du är inte här ifrån va?
- nej, typ från stockholm..
- hör det på din dialekt, den va lite gullig..
(öläningarna börjar flirta) hahaha

jag kommer bli blondinen från "typ stockholm" på Sibylla.


en annan grej bara, mina antioxidanter är på topp och jag har från och med imorgon slutat med allt som  är onyttigt!

Kommentarer
Postat av: Christopher

Det kommer gå jätte bra för dig älskling :)

2008-05-05 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0