en månad kvar

nu är det snart bara en månad till skolan slutar, mitt sista sommarlov står för dörren:)

men än känns det lågt kvar, läxor att bada i.
jag å mamma ska ner på stan nu, sen är ska jag plugg hela kvällen.
imorn lär det bli likadant:)

jag älskar att vara 18. (precis likadant som att vara 17.)

jag börjar fundera på att göra något som ingen tror om mig, bara för att visa att jag också kan. frågan är bara vad, eftersom jag trivs med att vara jag:) ibland iaf.

hur som helst blir det öland hela sommaren, öland, hamburgare, glass och goliat. vad mer kan men begära?

varför känner jag mig inte lycklig jämt? varför känns det som att alla bara försvinner?


 you think she's hot, but she's not

jag förstår inte..
det är mycket jag inte förstår, men killar är nog det mest kompliserade som finns.
de är ytliga och oomtänksamma.
är stora tuttar, en öppen mun, smala ben och snygg kropp allt som krävs eller?
sak samma om hon är trög, dum eller vad hon gör. bara hon ser bra ut, hörs och syns helt enkelt.
dessutom gäller det ju att välja sina vänner, så att man med hjälp av dem kan lyckas, få nya vänner och lära sig att vara vuxen(?) vuxen...
gamla vänner, som alltid ställt upp, men som inte duger längre. lägg dem på hög, släng in dem i ett hörn eller nått.. bara så du slipper se dem.. då behöver du inte ha dåligt samvete över att du inte bryr dig längre.. de är ändå för tråkiga för dig där de ligger i hörnet, vänd ryggen till.

she's not hot!

image28


Kommentarer
Postat av: Hilal

Svara gärna på dagens fråga i min blogg (:

2008-05-07 @ 18:40:19
URL: http://favouriiitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0