imorgon är det fredag

små saker kan verkligen förgylla en dag.

solsken och leende, lever vi inte för och av dem.

kanske var det som du sa, att jag sankar något. något som jag tidigare haft, men som inte finns mer.
jag hatar att behöva känna så, jag vill inte det!
sluta försvinn ifrån mig!
image31

vad ska jag göra, vända ryggen till?
låta dem se baksidan av mig?

eller ska jag glömma allt, låssas som att saker aldrig hänt, att händelser inte betytt något, att de bara är tom tid som passerat?

inte ens hej...

en annan grej, jag funderar på att skriva en bok i sommar.

lite för nära, lite för länge.

för så är det ibland.
känslor väcks så lätt
känslor försvinner
känslor kommer tillbaka

hata att vara tonåring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0