varm mjölk med honung

..and the dreams we left behind..

..the teacher wonders but she doesn't ask
it's hard to see the pain behind the mask..

..but her dreams give her wings
and she flies to a place where she's loved..

jag sitter å pluggar, rör i koppen med varm mjölk och honung, det blir så lent i magen av det:)
dessutom lyssna jag på lite låtar jag fick av lillasyster.

tror att jag ska bli buddhist, det är en mysig religion.
helst av allt vill jag vara Buddha, han var häftig:
Lycka är frihet från alla begär
Han hade inga måsen, inga krav.. han hade inga matteläxor, inga engelskaglosor, inga franskatexter å inga debattartiklar, han hade sin känsla, en känsla av att saker och ting måste ändra på sig. för världen är fel som den är nu, eller var då.

underbar man


image33




Kommentarer
Postat av: gillberg

Ghandi?

2008-05-20 @ 22:19:17
Postat av: Anonym

nej, Buddha!!

2008-05-20 @ 22:46:46
Postat av: Anonym

aha

2008-05-20 @ 23:07:34
Postat av: Anonym

underbar man, menar du han på bilden ? simple plan ??

2008-06-09 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0